CLAAS JAGUAR 870-830

Ваші вимоги зростають. І ми можемо їх задовольнити. Більше продуктивності, більше різноманіття, більше комфорту, більше результатів: усе це про JAGUAR 800-серії, оригінал у своєму власному класі.

Кормозбиральні комбайни CLAAS JAGUAR 870-830.
  • Бездоганний концепт керування з додатковими функціями CEBIS
  • Світлодіодне робоче освітлення
  • Концепти корнкрекера: MCC CLASSIC, MCC MAX, SHREDLAGE®
  • Двигуни з нормою токсичності Stage IV (Tier 4)
  • Більша ефективність з CRUISE PILOT
1. Чудова концепція управління з додатковими функціями CEBIS
2. Світлодіодне робоче освітлення
3. Корн-крекери:CORN CRACKER, MCC CLASSIC та SHREDLAGE®
4. Двигуни з нормою токсичності ОГ Stage IIIA (Tier3)
5. Модульна система баластування
6. Система для внесення консервантів та концентрованих біологічних добавок
7. Підвищення ефективності завдяки CRUISE PILOT
8. DYNAMIC POWER з новими функціями
9. Ємність паливного бака до 1450 л для тривалої експлуатації
10. Унікальна концепція доступу для швидкого і простого техобслуговування
11. Оптимізована ходова частина зі значно меншим радіусом розвороту і шинами великого розміру
12. Пристрій заточування ножів, що працює в залежності від пропускної здатності
13. Потужний механічний приводу для приставок
14. Система вимірювання врожайності QUANTIMETER
15. Датчики для визначення сухої речовини за технологією NIR
16. Чудова концепція управління з додатковими функціями CEBIS

Технічні характеристики.

JAGUAR Двигун Тип Циліндри Максимальна потужність
при 1700 об/хв,
квт./к.с. (ESE R 120)
870
Mersedes-Benz
OM 473 LA
R 6
400/544
860
Mersedes-Benz
OM 460 LA
R 6
360/490
850
Mersedes-Benz
OM 460 LA
R 6
315/428
840
Mersedes-Benz
OM 460 LA
R 6
260/354
830
Mersedes-Benz
OM 460 LA
R 6
220/299

Технологія двигунів.

Рядний шестициліндровий двигун Mercedes-Benz OM 473 LA приходить на зміну V8 OM 502 LA. Робочий об’єм 15,6 л на 6 циліндрів забезпечує величезний крутний момент. Двигуни Mercedes-Benz OM 473 та OM 460 мають найкращі характеристики у сегменті. Вони вирізняються високою надійністю, низькою витратою палива та високим крутним моментом.

AUTO FILL — бокове й заднє завантаження.

  • CRUISE PILOT для 870
  • DYNAMIC POWER з більшою кількістю функцій для 870 / 860
  • AUTO FILL — бокове й заднє завантаження
  • Керування даними: система керування завданнями, TELEMATICS

Потік рослинної маси.

  • Живильник з 6-ступінчастою механічною коробкою передач
  • Ножовий барабан V-CLASSIC
  • INTENSIV CRACKER або MULTI CROP CRACKER на вибір

MULTI CROP CRACKER.

  • MCC MAX із покриттям Busa®CLAD для тривалої експлуатації

Система подрібнення.

Прямолінійність і висока швидкість. Потік матеріалу.

Максимальна пропускна здатність при низькій витраті енергії.
Оптимальне транспортування маси багато в чому визначає щоденну продуктивність роботи. Маса рухається через всю машину по прямій лінії, не змінюючи напрямок руху. При цьому не має ніякого значення, чи проводиться прибирання трави або збирання кукурудзи на силос з зернодробаркою Corncracker. Швидкість потоку наростає від вузла до вузла, а встановлені V-подібно ножі і прискорюючі лопатки центрують його. Цим забезпечується максимальна продуктивність при мінімально можливій витраті енергії і гарантується висока експлуатаційна надійність. JAGUAR доводить це знову і знову – дивовижними результатами виміряній витраті палива в л/т.
1. Живильний апарат.
Безвідмовність з чудовим попередніми пресуванням.
2. Ножовий барабан V-CLASSIC.
Точний зріз для найвищої якості подрібнення.
Завантаження подрібненої маси по центру для зниження зносу.
3. Corncracker.
Оптимальна обробка подрібненої маси.
Розширений асортимент MULTI CROP. CRACKER
4. Прискорювач
Завантаження подрібненої маси по центру для надійного транспортування матеріалу.
Механічне регулювання зазору.

Живильний аппарат.

Стабільна довжина подрібнення.

Міцні вальці.

Привід живильних вальців JAGUAR дуже потужний. Можна вибрати один з шести варіантів довжини різання в залежності від вимог. Надійні підпресовуючі вальці забезпечують оптимальний потік маси. Додаткові змінні пластини знижують знос.

Гідравлічне реверсування.

Гідравлічний механізм реверсування почне виконувати повільне, контрольоване і надзвичайно точне зворотне обертання. Маса дбайливо транспортується вперед. При використанні підбирачів серії PICK UP роликовий притиск або поставляючі додатково шнеки автоматично піднімаються вгору. Завдяки дозованому реверсування сторонні предмети залишаються неподалік від подаючих вальців, їх можна видаляти швидко і безпечно.

Робота без першкод.

Металодетектор та детектор каменів STOP ROCK.

Чутливий металодетектор.

Металодетектор, вбудований в передній живильний валок, зреагує навіть на саме незначне здатне до намагнічування тіло. Миттєва зупинка захищає живильний апарат від ушкоджень. Завдяки індикації місця виявлення в CEBIS механізатор може швидко визначити, де шукати металеву частину.

Детектор каменів STOP ROCK.

Продуктивність і надійність живильного апарата безпосередньо залежить від того, наскільки він швидко реагує на сторонні предмети. Детектор каменів STOP ROCK збільшує надійність системи JAGUAR. Якщо він упізнав камінь, то він відразу ж блокує привід живильника. Мінімальний розмір каменів, на які реагує пристрій, задається користувачем. Чутливість зручно регулюється в CEBIS з кабіни машини.

Ножовий барабан V-Classic.

V-подібно розташовані ножі.
Ефективність подрібнюючого барабана JAGUAR шириною 750 мм унікальна. Завдяки V-подібним розташуванням забезпечується тягнуче, як у ножиць, і, перш за все економляче енергію різання. Додатково корм направляється до середини, завдяки чому знижуються знос і втрати внаслідок тертя об стінки корпусу барабана.
  • Міцна конструкція.
  • Мінімальна витрата енергії.
  • Висока продуктивність.
  • Найкраща якість подрібнення.
  • Чудовий викид.
Ножовий барабан V-CLASSIC доступний в трьох версіях:
1. V20 для використання кормів з великою структурою або переважного використання на сінажі
2. V24 для трави і кукурудзи; з можливістю довгого подрібнення сінажу
3. V28 для трави і кукурудзи; з можливістю короткого подрібнення кукурудзи

Заточування ножів.

Легко і без використання інструментів.
У CEBIS можна задати, коли слід заточувати ножі подрібнюючого барабана V-MAX. Є два варіанти для виклику повідомлення з відповідною вказівкою. Ви або просто задаєте час, або вибираєте певну кількість циклів шліфування. Або ж ви можете визначити витрата, після якого має з’явитися нагадування про наступну заточування ножів. Це допоможе вам найкращим чином контролювати процес заточки.
Після заточування ножів необхідно налаштувати протиріжучу пластину. Ця функція також активується в системі CEBIS.

Зернодробарки CLAAS Corncracker.

Легка, міцна та надійна конструкція.
MULTI CROP CRACKER.
Зернодробарка MULTI CROP CRACKER (MCC) відрізняється міцною конструкцією і герметичним корпусом. Її основна перевага полягає в гнучкості використання. Легкий доступ до вальців забезпечує їх швидку заміну. Зернодробарка MCC поставляється в двох розмірах: MCC CLASSIC M (M = Medium, із середнім діаметром вальців 196 мм) для комбайнів з потужністю двигуна до 626 к.с. і MCC CLASSIC L (L = Large, з великим діаметром вальців 250 мм) для JAGUAR 950-й серії і вище потужністю 585 к.с.

MULTI CROP CRACKER CLASSIC.

Традиційна зернодробарка MCC CLASSIC оснащена вальцями з пилкоподібним профілем і в серійній комплектації працює з різницею частот обертання 30%. Ця система успішно застосовується для прибирання короткї кукурудзи, наприклад, для використання в біогазових установках, а також для заготівлі силосу для відгодівлі молочної та м’ясногї худоби. Інші вальці з іншою кількістю зубів використовуються в основному для великого подрібнення кукурудзяного силосу. При збільшенні різниці частот обертання досягається потрібна інтенсивність подрібнення силосу.

MULTI CROP CRACKER MAX.

Вальці MCC MAX розроблені для подрібнення кукурудзяного силосу на довжину 7-22 мм. 30 кільцевих сегментів мають пилкоподібний профіль. Завдяки розташуванню і спеціальної геометрії кільцевих сегментів обробка здійснюється не тільки за рахунок плющення і тертя, але і за рахунок різання. Це дозволяє здійснювати більш інтенсивну обробку кукурудзяних зерен і розщеплювати стебла на окремі волокна.
Можливості застосування MCC MAX охоплюють порівняно з традиційним зерноподрібнюючим обладнанням значно ширший діапазон довжини різання і сухої маси при високій якості обробки. Для підрядних фірм, товариств по спільному використанню техніки й аграрних господарств MCC MAX є новим технічним рішенням, за допомогою якого вони можуть задовольняти найрізноманітніші вимоги клієнтів щодо заготівлі корму без налаштування обладнання машини.

НОВИНКА: MULTI CROP CRACKER SHREDLAGE®.

Компанія CLAAS отримала ліцензію на використання американської технології SHREDLAGE®. Ця технологія передбачає більш інтенсивне подрібнення кукурудзи на довжину 26-30 мм. Вальці SHREDLAGE® з пилкоподібним профілем і додатковою протихідною спіральною канавкою працюють з різницею частот обертання 50%. Це дозволяє зернодробарці MCC SHREDLAGE® повністю розтирати кукурудзяні зерна і подрібнювати стрижні качанів.
Крім того, листя ефективно розщеплюються на волокнисту масу. Стебла спеціально провертаються через спіральну канавку і розплющуються, при цьому зі стебел віддаляється оболонка. Одночасно м’яка внутрішня частина піддається поділу в поздовжньому напрямку. Сильно подрібнена рослинна маса дуже добре ущільнюється, так як вона практично не пружинить.

Кукурудзяний силос, подрібнений за технологією SHREDLAGE®.

Інтенсивне розщеплення матеріалу дозволяє багаторазово збільшити його поверхню, що істотно покращує бактеріальну ферментацію при силосуванні і перш за все при перетравленні в рубці шлунка корови. Дослідження університету Вісконсіна (США) показали, що технологія SHREDLAGE® дозволяє істотно збільшити структурну дію кукурудзяного силосу в рубці і одночасно поліпшити перетравлюваність крохмалю, що міститься у всіх частинах кукурудзи. Завдяки цьому приріст щоденних надоїв в досліджуваних стадах склав до двох літрів на корову. Крім того, легкозасвоювана структура силосу позитивно вплинула на здоров’я поголів’я.

Двигун та ходова частина.

Потужність та ефективність. Техноогії двигунів.

Продумана концепція.
CLAAS POWER SYSTEMS охоплює всі технологічні аспекти та пропонує оптимальний двигун для узгодженої загальної системи. Скористайтеся перевагами максимальної ефективності на ринку.
Двигуни Mercedes-Benz OM 502 і OM 460 представляють собою найкращу пропозицію потужності в цьому сегменті. Вони відрізняються високою надійністю, низькою витратою дизельного палива і високим крутним моментом.
  • Еластичне з’єднання двигуна і шасі зводить до мінімуму шуми і вібрацію. Так до неприборканої сили додається максимальний комфорт руху.
  • Економія палива і низький рівень шуму
  • Дотримання законодавчих вимог щодо токсичності ВГ
  • Значне зростання потужності двигуна до ідеальної швидкості обертання 1800 об / хв
  • Довга робота завдяки великому баку.
  • Продумане рішення баків забезпечує ідеальні умови для планування навіть дуже довгих змін

Система охолодження DYNAMIC COOLING.

Ефективність та безпечність.
Робота в такому напруженому режимі неможлива без інтенсивного відводу тепла. На JAGUAR розташовані один над одним радіатори забезпечують ефективне охолодження при будь-яких умовах збирання. За рахунок великої площі поверхні сітчастого фільтра знижується швидкість потоку повітря і, відповідно, забруднення. Сама сітка розташована вертикально і очищається обертовим всмоктуючим рукавом.
Великі повітряні фільтри забезпечують тривалу і надійну роботу. Повітря охолодження надходить в двигун вже попередньо очищеним сіткою пакета радіатора. У разі необхідності фільтри можна демонтувати без використання інструменту і виконати роботи з очищення безпосередньо в полі. Інтегрований компресор подає 600 л/хв під тиском 9,5 бар. Повітря використовується для роботи інструментів з пневмоприводом та керування гальмовою системою причепа, якій JAGUAR може бути обладнаний в якості опції.
Вступник з радіатора повітря цілеспрямовано проводиться над двигуном і практично безперешкодно виходить з великого воздуховипуськной отвори в задній частині JAGUAR. Це дозволяє прекрасно справлятися з роботою навіть при екстремально високих зовнішніх температурах.

Ходова частина.

Висока тяга і надійність.
Привід ходової частини підкуповує своїм вражаючим тяговим зусиллям. Навіть в самих складних умовах у нього залишається досить запасу потужності. На першій передачі можлива швидкість збирання до 16,8 км / год. Нова 800-я серія JAGUAR відрізняється чудовою маневреністю і збільшеним кліренсом.

Активне гасіння коливань.

Система активного гасіння коливань з високою ефективністю гасить коливання приставки, забезпечуючи безпечний і швидкий рух по дорогах. Система гасіння коливань підключається автоматично, наприклад, під час руху при розвороті на краю поля з піднятою приставкою (не на робочій висоті).

Економний рух по дорогах.

Привід ходової частини, керований електронікою, автоматично регулює частоту обертання двигуна і точно погоджує її з  потужністю що вимагається. Це значно скорочує витрату палива і знижує рівень шуму при русі.

Механічний привід на всі колеса.

Максимальну силу тяги навіть в найважчих умовах збирання забезпечує електрогідравлічний повний привід. Передача силового потоку безпосередньо на задню вісь відбувається механічно через карданний вал.

Гідравлічна система.

Наочність та простота.
Секції гідророзподілення розташовані в добре доступному для огляду місці з лівого боку машини. Пропорційні клапани секцій для управління силосопровода і приставкою дозволяють забезпечити більш плавне управління при автоматичній роботі. Для забезпечення більш рівномірної стерні навіть на високій швидкості руху швидкість процесу відхилення функції поперечного копіювання ORBIS може бути адаптована в CEBIS відповідним чином.
При досягненні краю поля і піднятті приставки функція гасіння коливань автоматично активується після виходу з робочої висоти. Це поліпшення комфорту захищає машину, наприклад, при обприскуванні. Приставка амортизує з відповідним рівнем плавності.
  • Швидке виконання функціональних команд
  • Ефективне управління завдяки пропорційним клапанів
  • Економічне техобслуговування завдяки невеликій ємності заправки маслом

Концепція приводів.

Неперевершено та ефективно.
Революційна концепція приводу JAGUAR була розроблена інженерами CLAAS в 1993 році і до сьогоднішнього дня встановлює стандарти. Пряма передача зусилля вже не одну тисячу разів добре зарекомендувала себе на практиці. І в цьому поколінні JAGUAR ми залишилися вірними своїй концепції: встановлювати двигун поперек напрямку руху.
Агрегати подрібнення, що приводяться в дію безпосередньо від головної муфти двигуна через клиноременную передачу з гідравлічним натягом, не вимагають технічного обслуговування
Головний привід JAGUAR.
Потужний, надійний і не потребує обслуговування. 5 аргументів на користь максимального ККД.
1. Поперечно встановлені двигуни
2. Головний клинопасовий привід безпосередньо від колінчастого валу двигуна до наступних агрегатів: подрібнюючий барабан і прискорювач
3. Клінопасовий привід зернодробилки безпосередньо від прискорювача
4. QUICK STOP Активне гальмування потоку матеріалу при відключенні головного приводу
5. Механічний привід приставки через швидкодіючі з’єднання

Кабіна та комфорт.

Комфорт підвищує працездатність.

Ергономічність. Зручність управління.
У JAGUAR немає нічого, що могло б відволікати увагу. Рульова колонка і крісло легко регулюються в різних напрямках. Логічне розташування всіх приладів і елементів управління дозволяє швидко звикнути до JAGUAR і вже незабаром керувати ним інтуїтивно. Сонцезахисні ролети, кондиціонер, радіоприймач і холодильний відсік для напоїв багато в чому сприяють оптимальному самопочуттю незалежно від тривалості перебування в кабіні.
  • Простора кабіна VISTA CAB з двома сидіннями
  • Повне скління для кругового огляду
  • Вітрове скло зі склоочисником і склоомивачем
  • Бічні і задні склоочисники для поліпшення видимості
  • Великі відсіки для зберігання
  • Холодильник для достатньої кількості провіанту
  • Концепція управління CEBIS
  • Індивідуальна система замикання
  • Важіль управління CMOTION
  • Світлодіодне робоче освітлення
  • П’ять варіантів сидінь, в тому числі високоякісне шкіряне сидіння

Світлодіодне робоче освітленя.

Перетворіть ніч на день.
Світлодіодні фари робочого освітлення на даху кабіни, в задній частині і на силосопроводі, де вони повертаються разом з потоком рослинної маси, забезпечують дуже хороший огляд при збиранні в темний час доби.
  • Дуже рівномірне підсвічування
  • Біле світло фар, схоже на денний
  • Споживання електроенергії становить одну третину від споживання галогенних фар
  • Дуже низька температура розсіювача
  • Фари робочого освітлення на 100% захищені від попадання води і пилу

Системи допомоги водію.

CEBIS контроль продуктивності на кінчиках пальців .

Компактний центр управління.
Той факт, що ви надійно і зручно можете керувати машиною JAGUAR, пояснюється перш за все його зразковою і ясною структурою управління. Для управління всіма важливими функціями і контролю за ними передбачено всього лише кілька центральних елементів. При цьому в центрі до деталей продуманою, логічною і ергономічної конструкції варто електронна бортова інформаційна система CEBIS.
Комбайнер може швидко вмикати або вимикати автоматичні функції для ручного управління JAGUAR, наприклад, при подрібненні.
Швидкість, зручність, ясність, надійність.
  • Важливі функціональні налаштування виконуються за допомогою поворотного перемикача CEBIS
  • Додаткова поворотна кнопка HOTKEY забезпечує можливість управління додатковою важливою функцією з безпосередньою індикацією
  • Всі функції вимикачів позначені логічними зрозумілими символами
  • Завдяки компактній флеш-карті суттєво спрощується обмін даними
  • За допомогою мультифункціонального важеля ви точно і надійно можете керувати швидкістю руху і численними іншими функціями.
 

CLAAS TELEMATICS.

Документація і сервіс в режимі онлайн.
Система TELEMATICS від компанії CLAAS дає можливість в будь-який час і в будь-якому місці робити запит в інтернеті про всі важливі відомості по вашій машині. Відчуйте користь від використання TELEMATICS.

Оптимізація налаштувань.

Порівнюйте в своєму особистому кабінеті веб-сервера TELEMATICS актуальну інформацію по продуктивності вашої машини і сезонної продуктивності та зіставляти ці дані між собою. Для отримання відмінного результату робити це необхідно в будь-яких умовах і щодня.

Спрощення ведення документації.

За допомогою TELEMATICS ви можете експортувати актуальні дані в вашу робочу картотеку і таким чином заощадити дорогоцінний час. Наприклад, ви можете отримувати дані по врожайності на окремих ділянках.

Удосконалення робочих процесів.

Щодня по ел. поштою вам відсилається звіт з т.зв. аналізом робочого часу та інших істотних даних. Таким чином ви можете перед початком роботи проаналізувати точні дані попереднього дня і визначити, коли і на яких ділянках машина працювала найбільш ефективно. Додатково за допомогою протоколу подій можна запросити інформацію по смузі руху машини, що дозволить оптимізувати транспортну логістику. TELEMATICS дозволить провести цілеспрямований швидкий менеджмент і уникнути нерентабельного простою.