Головна | Вакансії | Менеджер з продажу сільськогоподарської техніки (Одеська область)
  • Одеська область, адреса філіалу смт. Хлібодарське, вул.Тираспільське шосе, 41
  • Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року.

Вимога до претендента:

  • Знання ринку сільськогосподарських машин (бажано наявність клієнтської бази, особисті контакти з аграріями).
  • Досвід роботи в продажах сільськогосподарської техніки не менше 1 року.
  • Розуміння технологій сільгоспвиробництва, вміння підібрати техніку під потреби господарства.
  • Водійське посвідчення категорії “B” (досвід керування автомобілем).
  • Готовність до відряджень, активність та мобільність.
  • Впевнений користувач ПК (Excel, Word, 1С або інші CRM-системи для роботи з клієнтами).
  • Комунікабельність, відповідальність, здатність працювати в команді.
  • Високий рівень самоорганізації, вміння працювати з великим обсягом інформації.
  • Знання технічних характеристик сільськогосподарської техніки перевагою.

Основним завданням та обов’язками співробітника є:

  • Продаж імпортної та вітчизняної сільськогосподарської техніки (самохідної, причіпної, навісної)
  • Консультування клієнтів щодо технічних характеристик і можливостей техніки
  • Підбір оптимальних рішень відповідно до потреб господарств
  • Розвиток і підтримка довгострокових відносин із клієнтами
  • Ведення переговорів, підготовка комерційних пропозицій, укладання договорів
  • Повний супровід угоди — від першого контакту до передачі техніки клієнту
  • Моніторинг ринку, аналіз конкурентів і потреб цільової аудиторії
  • Формування прогнозів продажів, звітність щодо виконаної роботи
  • Участь у демонстраціях, польових показах, виставках

Умови роботи:

  • Офіційне працевлаштування відповідно до законодавства.
  • Компанія надає повний соціальний пакет.
  • Службовий автомобіль, мобільний зв’язок, ноутбук, компенсація пального.
  • Графік роботи з 8:00 до 17:00, обід з 12:00 до 13:00.
  • Корпоративне навчання та можливості підвищення кваліфікації (включаючи тренінги, семінари, навчальні поїздки за кордон).
  • Кар’єрний ріст у компанії.
  • Дружня команда та комфортні умови праці.
  • Компенсація витрат на відрядження.
  • Конкурентна заробітна плата, % від продажу, премії за підсумками роботи.
  • Бронювання працівників.

Готові приєднатися до нашої команди? Заповнюйте форму зворотнього зв’язку, або телефонуйте 0 800 408 888 – будемо раді знайомству!

  •  

Форма для зворотнього зв’язку.

Чекаємо Вас в команді ІНТЕРТЕХІНВЕСТ!

Post Harvest Check